wtorek, 25 lutego 2014

Wprowadzenie

Cześć, cześć.
Witam Was, trybuci na blogu poświęconym kontynuacji trylogii Igrzyska Śmierci autorstwa naszej kochanej Suzanne Collins.

Według mnie jedyną wadą książki jest to, że kończy się tak szybko. Oprócz podania informacji o dwójce dzieci Katniss i Peety nie ma żadnej innej wzmianki o ich przyszłości. Czy w końcu odbyły się igrzyska? Jak sytuacja potoczyła się w dystryktach? No i najważniejsze: czy Kotna z Peetą żyli w spokoju, czy jednak coś (lub ktoś) przeszkodziło im w ich wzajemnej miłości?

Mam nadzieję, że chociaż w najmniejszym stopniu zaciekawiłam osoby, które tutaj zajrzały.


Kim natomiast jestem ja? Zwykłą szesnastolatką z rozbujaną wyobraźnią. W towarzystwie roześmianą brunetką, jednak w samotności skrytą dziewczynką siedzącą z nosem w książce lub klawiaturą na kolanach. Pisanie to jedno z moich hobby. Drugim ulubionym zajęciem jest (oczywiście) spanie (chociaż zastanowiłabym się jeszcze nad jedzeniem, ale obecnie jestem na diecie bezcukierkowej, więc nie), a kolejnym vidding, lecz o tym kiedy indziej. Kocham spotykać się z przyjaciółmi, rozmawiać z nimi na byle tematy, malować paznokcie, czasem też porysować czy pośpiewać. Inteligencją raczej nie grzeszę, ale w szkole daję sobie dość dobrze radę.

~Nika

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz