środa, 5 marca 2014

Liebster Award




Nominacja do Liebster Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za „dobrze wykonaną robotę”. Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów, więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował.

Dziękuję Carolinie Sześniak za nominację!
1.Panem, Hogwart czy Narnia? ;) 
Hm, myślę że najpierw odpada Narnia. Nie dlatego, że jej nie lubię, ale dlatego, że jestem najmniej zaznajomiona z treścią, wielu faktów nie pamiętam. Teraz decyzja staje się trudniejsza: Hogwart vs. Panem. Myślę, że z uwagi na to, iż mam szesnaście lat, a więc jestem jeszcze w limicie wieku potencjalnych trybutów, wybrałabym Hogwart. Potem po osiemnastce chętnie przeniosłabym się do Panem. :D
2. Ulubione cukierki? *.*
Omg, kiedy ja jadłam jakieś cukierki. Nie, no dobra. Ostatnio dostałam bombonierkę (czyt. w niedzielę, pozdrawiam osobę, która mi ją wręczyła, jeśli to czyta) z takimi mega dobrymi cukierkami kokosowymi polanymi białą czekoladą. Normalnie niebo w gębie. Gdybym wiedziała, że są takie dobre to z pewnością nie wzięłabym ich do szkoły jako przekąskę, bo dziewczyny mi wyjadły połowę :(
3. Lubisz colę? Jeśli tak, to jaką wolisz? Coca colę, Pepsi czy z Biedronki ? xD
Ogólnie jestem zwolenniczką "zdrowej żywności", a właściwie wszystkiego za wyjątkiem chipsów, słonych, słodkich przekąsek i napoi gazowanych. Ale czasem jeśli już skuszę się na jakąś colę, to zdecydowanie ta z Biedronki, bo tylko taka jest zawsze w domu i mi podpasowała. 
4. Ulubiona książka?
Hm, mam ich wiele. Ostatnio namiętnie czytam po raz x Igrzyska, ale także "Poradnik pozytywnego myślenia" M.Quick'a (polecam!!) czy "Toksyna" (drugi tom z serii "Denazen") autorstwa J. Accardo. No i oczywiście, od wielu lat niezmiennie HP. 
5. Finnick, Peeta, Gale czy Cato? :) 
Trudniejszych pytań nie było? ;_; Cato odpada i zaczynają się schody. Chyba nie jestem w stanie zdecydować. Chętnie po prostu wzięłabym poczucie humoru Finnicka, siłę Gale'a i wymieszała z cechami Peety w jego ciele. XD
6. Lubisz śpiewać?
TAAAK. Śpiewam w zespole kilka lat i w sumie oprócz tego robię to nałogowo all day, all night aż rodzice mają mnie po dziurki w nosie. ;)
7. Ulubione danie i kolor?
Danie o.o Czy ja wiem.. Bigos z młodej kapusty, gołąbki, pierś kurczaka w panierce z ananasem, żurawiną i żółtym serem, pierogi, pomidorowa, barszcz z uszkami, sałatka grecka, sałatka z sera żółtego, szynki i ananasa.. I wiele, wiele innych :D A kolor zależy od nastroju. Teraz gustuję raczej w takich żywych, w końcu wiosna, przyroda budzi się do życia. Raczej nie jestem wybredna. Ale żółtej bluzki raczej nie założę. 
8. Czy śpiewasz pod prysznicem? ;)
TAK, TAK, TAK. Odwołuję się do pytania siódmego: all day, all night. 
9. Kot czy pies? :D
Psiak. Mam psa w domu i jest jedynym facetem, który nigdy mnie nie skrzywdził. No, oprócz gryzienia podczas zabawy. 
10. Co jest twoim szczególnym darem? ;)
Jestem beztalenciem. Albo nie. Potrafię obrócić wszystko w żart, chociaż to jest przekleństwo, więc się nie liczy. O! Potrafię wpakować się w największe bagno, to jest mój dar.
11. Ulubiona piosenka? Taka, która umie cię pocieszyć, załamać, podnieść na duchu i natchnąć jednocześnie ;) 
Chonabibe - Chodzę własnymi drogami, chłopaki z mojego miasta. Polecam!
Jeszcze ewentualnie wszelakie utwory Eda Sheerana, mój ziomek. 


Moje pytania:
1. Ulubiony serial? Dlaczego?
2. Trafiasz na bezludną wyspę. Możesz zabrać ze sobą jedną książkę. Jaka to książka i dlaczego właśnie ta?
3. Dystrykty vs. Kapitol? 
4. Kompleksy? 
5. Za co doceniasz innych? 
6. Wolisz zdrowe odżywianie czy fastfoody? 
7. Twój sposób na nudę? 
8. Jakie piosenki motywują Cię do działania lub wyzwalają w Tobie nieznaną energię? 
9. Galeniss czy Petniss? Uzasadnij. 
10. Wolisz spanie czy jedzenie? XD
11. Książka, której nie zapomnisz do końca życia?

 Moje nominacje:
1. Mockingjayonfire (http://to-tylko-igrzyska.blogspot.com/)
2. Lilly Hadley (http://clovediaz.blogspot.com/) 
3. gnommie spell (http://mroczny-znak.blogspot.com)
4.
5.
6.
7.
8.
9.
10.
11.


(Nominacje pojawią się, gdy uznam, że jakiś blog mnie bardzo zaciekawił. :)



* * * OGŁOSZENIA PARAFIALNE! * * *

Wiem, że czekacie na nowy rozdział. Pojawi się on na dniach, najpóźniej w piątek. Postanowiłam, że nowe notki będą pojawiały się dwa razy w tygodniu, jak dla mnie jest to dość optymalne rozwiązanie. Nie jest to ani za dużo, ani za mało. Oczywiście, jeśli będę miała mniej nauki i energię do pisania, postaram się Wam wrzucić czasem jakiegoś bonusa w postaci trzeciego rozdziału na w tygodniu, czy coś w tym stylu. 
Chciałabym jeszcze szybko podziękować wszystkim, którzy tutaj zaglądają i zaskakują mnie swoimi komentarzami. Są one naprawdę baaaardzo motywujące i dodające mega kopa do pisania. Gdy wrzucałam tutaj prolog, wątpiłam, że ktokolwiek go przeczyta, a tutaj, proszę bardzo! :)
Buziaczki, trybuci! 

I niech los zawsze Wam sprzyja.

3 komentarze:

  1. Pomyliłaś się ;) Można być nominowanym wielokrotnie :) Ale w sensie,że jedna osoba nas nominuje,ale można być nominowanym wiele razy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zapraszam cię na mojego bloga http://miloscpeetyikatnis.blogspot.com/ i liczę na nominację.

    OdpowiedzUsuń